Meeskonnakoolitused 

  • Koostööoskus, ühtsustunne

  • Eesmärgipärane tegutsemine

  • Arengule suunatud mõtteviis

  • Suhtlemiskunst – kuulamine ja rääkimine

Juhtimiskoolitused

  • Juhtimismõtteviis

  • Eneseareng ja meeskonna areng

  • Eesmärgid, ideed, tagasiside, suhtluskultuur

Müügikoolitused

  • Võtmeküsimused ja –oskused

  • Iseenda juhtimine müügiprotsessi suunajana

  • Eesmärk, tulemus, tagasiside

Motivatsiooni leidmine ja hoidmine

  • Motivatsioon - leia, hoia, taasta

  • Iseenda motivatsiooni tuvastamine ja turgutamine

  • Meeskondlik motivatsioon

Muudatuste juhtimine

  • Suhtumine ja mõtteviis muudatuste ellurakendamisel

  • Iseenda roll ja vastutus

  • Kommunikatsioon, kaasamine

Stressiga toimetuleku koolitused

  • Mõtteviis, fookus

  • Heaolu toetavad tegevused

Kuigi oleme peamiselt rätseplahendustesse uskujad, siis mõned olukorrad on universaalsed. Selle jaoks oleme kokku pannud valmiskoolitused.

 

Inspiratsiooniks – valik muutust loovatest koolitustest

Meeskonnatöö meistriklass

Ladus koostöö vs plahvatusohtlikud suhted? Ehkki paljud armastavad põnevust, on teadlased välja uurinud (ja praktikud kinnitavad), et töises elus edu saavutamiseks ja tulemuste ära toomiseks on olulised hoopis teised tegurid — turvaline õhkkond, positiivne tagasiside kolleegidelt, võimalus endale ainuomasel moel väljakutseid lahendada ja seejuures tegutseda ühise meeskonnana. Just see on see, mis loob tulemusi, säilitab motivatsiooni ja vähendab tööjõuvoolavust. Ideaalse meeskonna tunnustena tuuakse enamasti välja üksteisega arvestamist, aktsepteerivat ning heasoovlikku suhtlemist, toetamist, väärtustamist, arvamuste paljususe hindamist. 

Koolituse eesmärk on suurendada osaleja teadlikkust enda mõjust meeskonnaliikmena. Anda tehnikaid teadlikuks ning väärtust loovaks suhtlemiseks, enesejuhtimiseks ja koostööoskuste kasvatamiseks. Praktiliste harjutuste, mõtestamise ja analüüsi käigus tajub osaleja enda võimekust ning vastutust eduka koostöö toimimises. 

  • Meeskonna sisekliima halvenemise põhjuseks saab enamasti asjaolu, et mõnd neist väljatoodud aspektides eiratakse, enamasti tahtmatult ja teadmatusest. Kuidas siis teha nii, et: 

    • kolleegi vastanduvat ja ärritavat arvamust väärtuslikuks lugeda

    • tunda, et ma olen töö juures vajalik ja minust hoolitakse

    • olla kindel, et mina ise ja kolleegid on aru saanud, mida meilt oodatakse

    • lahendada eriarvamused enne, kui need tõsisteks konfliktideks paisuvad

    Koolitus   „Meeskonnatöö meistriklass“ on välja töötatud just nende ülalnimetatud omaduste arendamiseks ning tiimisisese heaolu kasvatamiseks.  

  • Koolituse läbinu: 

    • kirjeldab enda ja teiste rolli meeskonnas ning ettevõtte eesmärkide saavutamisel

    • kasutab teadliku suhtlemise tehnikaid

    • mõtestab erinevate vaatenurkade olulisust meeskonnas

    • tutvub tehnikatega eriarvamuste lahendamiseks

    Võta Ühendust

 

Teadlik
tegutseja

Automaatne tegutsemine, oma väsimuse ning emotsionaalse seisundi mitte märkamine või selle ignoreerimine ning fookuse hajumine on suured komistuskivid, mille taha sageli takerdutakse. See võib kaasa tuua kasvava vigade hulga, pealiskaudse kliendisuhtluse, tüdimuse ja stressi. “Teadlik tegutseja” koolitusega kasvab osaleja teadlikkus emotsioonide ning fookuse juhtimises ja võimekus olla kohal hetkes toimuvas ning tehtavas. Koolitusel õpitud tehnikate rakendamine igapäevaelus aitab läbi kohalolu ja fookuse hoidmise tegutseda teadlikult, energiliselt ning tulemuslikult.

  • Pakume teie meeskonnale võimalust lühikese ja tõhusa koolituspäeva jooksul kasvatada oskustepagasit, mis võimaldab:

    • saavutada tulemusi väiksema pingutusega

    • teha vähem vigu

    • kogeda vähem stressi ning olla tervem

    • olla paindlikum suhtleja

  • Koolituse läbinu:

    • kasutab kohalolu ja fookuse suunamise tehnikaid

    • praktiseerib erinevaid emotsioonide juhtimise meetodeid

    Koolituse kestvus 4 ak. tundi, mille jooksul tutvustame ning praktiseerime mõningaid lihtsaid ent efektiivseid kohaloleku, emotsioonide suunamise ning fookuse hoidmise põhimõtteid ja tehnikaid. 

    Ettevõtetele, kes soovivad teemaga sügavamalt ja süvitsi tegeleda, pakume rätsepatööna tehtud pikemaid koolituspäevi ning -sarju.

    Võta Ühendust

 

Muutustemere laevakapten

Koolitusel käsitletavad teemad aitavad kasvatada osalejate teadlikkust, kuidas mõtteviis toetab või takistab muutustega toimetulekut ning pakkuda praktilisi meetodeid, mis aitavad oma töös tehtavate valikute puhul erinevate vaatenurkade ning mõtteviisidega arvestada ning neid ise kasutada.

    • Erinevate vaatenurkade ning mõtteviiside kasutamise eeliseid muutusterohkel perioodil, probleemolukordade ennetamisel ning lahendamisel

    • Tutvume tehnikatega, mis võimaldavad paremini mõista kolleegide, juhtide, klientide vajadusi ning ootusi

    • Teadvustame olulisust eristada, millised tegurid muutuste puhul on osaleja kontrolli all, millised mitte

    • Kuidas suunata fookus teemadele, millega tegelemine on kasulik ning aktiivselt vastutada uuenduste kitsaskohtade avastamise eest

    • Millist väärtust loob aktiivselt küsimuste ja täpsustuste küsimine ning konstruktiivse tagasiside andmine muutuste ellukutsujatele

  • Koolituse läbinu on:

    • kasutanud erinevaid tajupositsioone eluliste/töiste olukordade mõtestamisel

    • mõtestanud erinevate mõtteviiside rolli muutustega toimetulekul

    • rakendanud kasulike fookuse valimise tehnikaid

    • teadvustanud isikliku vastutuse väärtust muudatuste ellurakendamisel

    Võta Ühendust

 

Uks müügitehnikate maailma

Koolituse eesmärk on müügitulemuslikkuse kasvatamine läbi müügiprotsessi kaardistamise ning tehnikate tutvustamine, mida müügitöös ja läbirääkimistel teadlikult rakendada, et kliendi mõistmine oleks lihtsam ja tema vajadustele, soovidele vastamine tõhusam. Vaadata üle lähenemised oma toodete müügiprotsessi parandamiseks – kliendiprofiili, toote omaduste ning otsustamise võtmetegurite teadvustamise kaudu. Käsitleme eduka suhtluse pidepunkte  - enda teise olukorda asetamine, tema jaoks väärtusliku tuvastamine. Eesmärgistatud kuulamine ja rääkimine, küsimine. Tutvume erinevate inimtüüpide suhtlemiseelistustega, mis toetavad müügitöös hea kontakti loomist.

    • Kaardistatakse kogu enda suuna müügiprotsess (k.a etapid, mis ei ole otseselt osaleja vastutusalas), tuvastatakse kohad, kus müük tavaliselt katkeb

    • Milliseid võimalusi on müügiprotsessi eri etappides müügitulemuslikkuse edendamiseks ning kogu müügiahela toetamiseks (nt. lisamüük)

    • Millist kasu annab väärtuspõhine lähenemine müügis (tootekeskne vs kliendikeskne müük)

    • Tutvustatakse lühikesi ja vähe ressurssi nõudvaid suhtlustehnikaid, mis toetavad koostöösuhteid ning kasvatavad pikas perspektiivis müügi tulemuslikkust

  • Koolituse läbinu on:

    • kaardistanud kogu enda suuna müügiprotsessi

    • mõtestanud võimalikke müügitöö ning läbirääkimiste edu suurendavaid tegevusi ning nende lisamist oma igapäevategevuste nimistusse

    • rakendanud erinevaid suhtlemistehnikaid, mis toetavad müüki/läbirääkimisi

    Võta Ühendust

 

Suunanäitaja - koolitusprogramm (teami)juhtidele

Kursuse eesmärk on anda juhtidele valik  praktilisi tehnikaid ja mudeleid, mis lihtsustaks oma teamiliikmete tugevuste märkamist, arengut ja töökire säilimist toetavat juhtimist. Kursus on jagatud kolmeks õppepäevaks –uute oskuste kinnistamist toetab võimalus õpitud oskusi vahepeal rakendada ning seejärel lisada uus kiht teadmisi, mis toetuvad eelmisele. Kestvus: 4h (x3)

  • Kursuse eesmärk on anda juhtidele valik praktilisi tehnikaid ja mudeleid, millega oma teamiliikmete

    • tööalasele arengule kaasa aidata

    • nende potentsiaali avada

    • aidata neil püsida fookuses

    • keerulistel aegadel toetada

  • Kolmest koolituskohtumisest koosnev coachimisoskuste arendamise programm võimaldab juhtidel:

    • arendada endas võimestavate küsimuste küsimise oskust

    • tutvuda coachingu mudelitega

    • praktiseerida tiimiliikmete arengut toetava tagasiside andmist

    • kasutada teiste juhtide kogemust ressursina enda oskuste arendamisel

    Võta Ühendust

 
 

Küsimuste kunst - protsessijuhtimise vundament

"Millest saavad alguse suurepärased vastused?"

"Suurepärastest küsimustest."

Küsimused on kohad meie elus, kuhu vastused saavad minna. Läbimõeldud küsimus viib kvaliteetse vastuseni. Koolituspäev "Küsimise kunst" keskendub küsimusmõtlemise potentsiaali mõistmisele ning läbi erinevate harjutuste saavad osalejad küsimise kunsti ise praktiseerida.

  • Avastame küsimuste rolli protsesside juhtimise ja suunamise puhul. Mõtestame, millised küsimused keskenduvad olemasolevale ja millised viivad uute lahendusteni?

    Mis teeb küsimustest võimsa (protsessi)juhtimise tööriista ning miks on küsimuste kaudu liikumine sageli otstarbekam kui valmislahenduste kaudu.

    Mida küsides arvesse võtta, et küsimuste potentsiaal saaks avalduda? Mis on erinevate küsimuste eesmärk?

  • Koolitusel osaleja on:

    • mõtestanud küsimuste küsimise olulisust

    • praktiseerinud küsimusmõtlemist ning läbimõeldud küsimuste koostamist, et toetada lahenduskeskusega ennast ja tiimikaaslasi

    Võta Ühendust

 

Väärtuste võlujõud müügis

Miks on väärtuste teadvustamine müügitöös oluline? Väärtuste kaudu teame, mis on meie jaoks õige või vale, vajalik või ebavajalik. Väärtustes on võlujõud, mis motiveerib tegutsema, otsustama, valima. Kui meil õnnestub kliendi jaoks kõige olulisemad tegurid tuvastada, oleme talle sammukese lähemal.

Toote/teenuse ja inimese isiklike VÄÄRTUSTE vahel seoseid luues, saame klienti targa ostuotsuse tegemisel aidata. Kliendile kasuliku ostuotsuse tegemise toetamine loob aga usaldusliku ja pikaajalise kliendisuhte.

  • Koolituse eesmärk on mõtestada, kuidas teadlikumalt läheneda müügiprotsessile väärtuspõhiselt ja kliendikeskselt, mitte tootekeskselt.

    Suunata müügiprotsessi käigus tähelepanu kliendi jaoks oluliste väärtuste tuvastamisele ning toetuda kliendi jaoks olulise väljatoomisele müügiprotsessi erinevates etappides.

  • Koolitusel osalenu on:

    • eristanud, mis on väärtuspõhine müük ja mis mitte

    • teadvustanud müüdava toote/teenuse väärtusi ja kuidas neid selgemalt kliendile kommunikeerida

    • mõtestanud väärtustele keskendumise olulisust müügiprotsessi edukamaks muutmisel

    Võta Ühendust

 
 

Ajameistrite tarkused

Alati aega liiga vähe ja teha liiga palju? Vaatad teisi, kes justkui kõike jõuavad ja küsid endalt, kuidas nad seda teevad? Tahaks puhata ja mängida, aga aeg kaob nagu liiv sõrmede vahelt?

Oleme kokku pannud koolituse, mille eesmärk on tutvuda  „ajameistrite tarkustega“ - mõtestades aja tähendust, analüüsides iseenda ajakasutuse harjumusi, tuvastades ajaröövleid ning avastades võimalusi, kuidas väärtusliku ajaressurssi efektiivsemalt kasutada.

  • Mõtestame aja tähendust ja selle üliväärtusliku ressursi kasutamise võimalusi. Tutvume sellega, mida teevad suurepärased ajaplaneerijad teisiti, millist mõtteviisi rakendavad ja mis võimaldab neil „kõike jõuda“.

    Osalejad vaatavad otsa iseenda efektiivse ajakasutuse takistustele ja mõtestavad võimalusi neid takistusi ületada.

  • Koolituse läbinu on:

    • tutvunud iseenda efektiivse ajakasutuse kõige suuremate takistajatega

    • mõtestanud „ajameistrite tarkuste“ rakendamise võimalusi enda elus

    Võta Ühendust

 

Tagasi tulevikku

Miks? Miks? Miks?“ küsivad lapsed ühtelugu, sest nad tahavad teada – KÕIKE. Ajas kipub lapselik valmisolek elu avastada, uurida ja jätkuvalt kõike uuesti mõtestada vähenema.

Aga iseenda elu MIKSidega pidevas ja selges ühenduses olemine on meie heaolu alus.

MIKS? Sest annab vastuseid küsimustele: Mis on mulle praegu tõeliselt oluline? Kuhu olen teel? Kuidas ma sinna jõuan? Mida see kõik mulle annab? Kes ma olen seda tehes? Jne. jne

Tagasi tulevikku keskendub eesmärkide (taas)mõtestamistele, et  kasvatada tõenäosust nende täitmiseks konkreetsete tegevuste kaudu.

  • Oma elu ja töö MIKSi mõistmine annab meile vajaliku jõu ja sihi, et teadlikult tegutseda ja tegutsemise teekonda nautida.

    Koolituse käigus vaatame otsa järgmistele teemadele:

    • Eesmärgid, kui fookuse suunamise tööriist –abivahend, et mitte jääda kinni ebaolulisse ja liikuda soovitud suunas

    • Kuidas on töiste eesmärkide ja enda MIKSi kooskõlastamine seotud ning üksteist mõjutavad.

    • Eesmärkide seadmisega ning kohandamisega oludele ning iseendale vastavaks

  • Koolitusel osalenu on:

    • mõtestanud iseenda tegevustele tähenduse andmise olulisust

    • tutvunud erinevate lähenemisviisidega igapäevategevustele

    • analüüsinud seatud eesmärkide jälgimise ja ajakohastamise vajalikkust

    Võta Ühendust

 
 

Edasiviiv tagasiside

Koolituse eesmärk on teadvustada tagasiside andmise ning iseenda, kui meeskonnaliikme, ideede esitamise väärtuslikkust – endale ja ettevõttele. Läbi erinevate harjutuse ja arutelude toetatakse vastutuse võtmist selle eest, et enda mõtete väljendamine on ainus võimalik viis tagasiside jõudmiseks õige adressaadini. Mõista, millisel viisil antud tagasiside toetab muutuste võimalikkust ning häid, usalduslikke suhteid.

  • Süveneme sellesse, mida on vaja selleks, et edasiviiv tagasiside oleks igapäevase töövahendina meeskondades kasutusel:

    • usalduslikku ja turvalist keskkonda, kus tagasiside ning uued ideed on tervitatavad

    • mõistmist, millist väärtust konstruktiivne tagasiside loob - nii individuaal, kui meeskonnatasandil

    • praktilisi oskusi tagasiside andmiseks, et selle saajal oleks infoga midagi peale hakata

  • Koolituse läbinu on:

    • mõtestanud, millist väärtust loob konstruktiivse tagasiside andmine ning aktiivselt küsimuste ja täpsustuste küsimine

    • teadvustanud enda rolli tagasiside saaja ning vastuvõtjana

    • tutvunud tagasiside andmise ja vastuvõtmise tehnikatega, mis võimaldavad tagasisidest kasulikku ning vajalikku arvesse võtta

    Võta Ühendust

 

Mis edasi?

Tutvume teie soovide ja vajadustega ning jõuame ühiselt muutust toova lahenduseni!

Kuidas sünnivad muutust loovad koolitused? 

 
  • Hea rätsep teeb enne õmblustööga peale hakkamist selgeks kliendi vajadused ja ootused. Meie töötame samamoodi— kohtumise käigus analüüsime, millised on ettevõtte väljakutsed ning millist muutust koolituse tulemusena soovitakse saavutada.

  • Kohtumisel saadud sisend on aluseks koolitusplaani loomisel. Toome välja teemad, õpiväljundid, koolituse kestvuse ning meetodid. Koostame hinnapakkumise.

  • Etapp, milles mõõdud on võetud, kangas valitud, sobivad tükid välja lõigatud ning ülikond saab kokku õmmeldud. Koolitust ette valmistades ja läbi viies lähtume vajadusest, õppijakeskusest ja praktilisusest. Meie koolitused on ajusõbralikud, mitmekülgsed, mängulised ja õppijat kaasavad.

  • Koolitusruumis tehtav on ainult üks osa õppimisest ja oodatud tulemuse poole liikumisest. Soovitame peale koolituse läbimist planeerida aega ka selleks, et ühiselt veel kord läbi arutada, mis läbitust sai reaalselt kasutusele võetud, milliseid tulemusi see tõi ning mis vajab veel arendamist. Lisateenusena pakume koolitusel osalenutele lühikest reflekteerivat nõustamist. Kuu või kaks peale koolituse läbimist toimuv kohtumine toetab õpitu läbimõtestamist ning soovitud kursil püsimist.